Warning: preg_replace_callback(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 18 in /home/jacekar2/domains/rajder.opole.pl/public_html/components/com_kunena/views/common/view.html.php on line 309
Na tym forum umieszczajcie propozycje spotkań, wyjazdów a także inne tematy na które chcielibyście podyskutować

TEMAT: Suplementacja diety

Suplementacja diety 13 lata 7 miesiąc temu #104

  • Marcinsuple
  • Marcinsuple Avatar
empty"/\n\nWitam wszystkich na forum,

jako że nie mam zbyt dużego doświadczenia w zakresie suplementacji odżywkami sportowymi szukam kogoś kto się na tym trochę zna i moglby mi doradzić coś na przyrost masy mięśniowej. Wiem, że ten sklep sprzedaje odżywki wysyłkowo i jest dość tani ale nie wiem co mam wybrać, gdyż oferta jest bardzo duża. Mam 17 lat i jestem bardzo szczupły. Nie chodzę na siłownie ale trenuje bieganie 4 razy w tygodniu. Potrzebuje jakiejś odżywki która pomoże mi przybrać na masie.
Z gory dzieki za odpowiedz
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Prośba o rade w sprawie odżywiania sportowca 13 lata 7 miesiąc temu #109

  • Neichestife
  • Neichestife Avatar
empty"/\n\nWitam

Mam taki dylemat czy wejsc w odzywki i suplementy czy raczej stosowac odpowiednia diete bogata w bialko i
weglowodany. Jestem raczej szczupla osoba i nie potrafie zwiekszyc swojej wagi. Wiem ze sa takie odżywki
ktore pomagaja i sa skuteczne ale sie boje ze nie sa zbyt zdrowe. Co o tym sadzicie? Jesli ktos ma jakies ciekawe doswiadczenia
poparte faktami to prosze o porade co mam zrobic.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odpowiedź:Prośba o rade w sprawie odżywiania sportowca 13 lata 7 miesiąc temu #112

  • kazik
  • kazik Avatar
W naszym klubie nie stosujemy żadnych odżywek, to pytanie raczej do osób ćwiczących na siłowniach
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.064 s.

Odwiedzający

Odwiedza nas 427 gości oraz 0 użytkowników.

Początek strony