2019-07-20 Dni ognia i wody w Nysie

Od kilku lat jeździmy na to piękne widowisko. W tym roku była to już X edycja. Wyruszyliśmy w czwórkę ( Jacek, Siergiej, Tadek z synem ) około 14 ode mnie. Najpierw jechaliśmy leśną drogą numer 1 a potem nawigacja poprowadziła nas bocznymi drogami do samej Nysy.

Minusem tej trasy było , że po drodze nie było żadnych restauracji i Tadek przed Nysą zaczął słabnąć ( dla Tadka podstawa to schabowy na obiad ). Już się baliśmy, że jak co roku w Nysie będą wielkie problemy z jedzeniem, a tu niespodzianka - koło dworca odkryliśmy krainę kotleta, gdzie wszyscy najedliśmy się pysznie, tanio i szybko :) . Koło 18 dotarliśmy na plażę i usadowili blisko sceny. Tam spotkaliśmy się z Marzeną i Sławkiem , którzy wybrali wariant samochodowo-rowerowy. Przed pokazem koncert miał Michał Wiśniewski i Ich Troje, choć nie przepadam za taką muzyką koncert był całkiem fajny. Mankamentem bycia na plaży są problemy z wydostaniem się poo imprezie, ale przeżycia są zupełnie inne. Przed północą Sławek z Marzeną ruszyli na rowerach do samochodu a my do Konradowa. Sam nocleg był doskonałej jakości. W niedzielę rano musieliśmy przeczekać deszcz i gdzieś koło 11 ruszyliśmy do domu. Przed Łącznikiem oddzielił się Siergiej a my w trójkę ruszyliśmy nową ścieżką rowerową na Moszną. Po drodze zjedliśmy obiad i przed wieczorem dotarliśmy do domu. A za rok kolejne dni ognia i wody